Երբեք, երբեք, երբեք, երբեք չհանձնվեք…
Ուինստոն Չերչիլ

Աշխարհի ամենապերճախոս հռետորը հաջողությունն է:
Նապոլեոն Բոնապարտ

Հաջողությունը՝ ահա թե ինչն է ստեղծում Մեծ մարդկանց:
Նապոլեոն Բոնապարտ

Հաջողությունը հաճախ միակ տեսանելի տարբերությունն է հանճարի և խելագարի մեջ:
Պիեռ Բաուստ

Հաջողությունը վերջնական չէ, պարտությունը ճակատագրական չէ, քաջություն ունենալ շարունակելու՝ ահա թե ինչն է իսկականից կարևոր:
Ուինստոն Չերչիլ

Ինչպես կյանքում հասնել հաջողության: Եթե ցանկանում եք կյանքում հասնել հաջողության, դարձրեք համառությունը ձեր լավագույն ընկեր, փորձը՝ իմաստուն խորհրդական, զգուշությունը՝ ավագ եղբայր, իսկ հույսը՝ հրեշտակ-պահապան:
Ջոզեֆ Ադդիսոն

Իմաստ չունի վարձել խելացի մարդկանց, իսկ հետո ցուցում տալ նրանց, թե ինչ անել: Մենք վարձում ենք խելացի մարդկանց, որպեսզի նրանք ասեն, թե մենք ինչ անենք:
Սթիվ Ջոբս

Նա, ով ուզում է իր աշխատանքի արդյունքը տեսնել անհապաղ, պետք է կոշկակար դառնա:
Ալբերտ Էյնշտեյն

Մեծ գործերը պետք է կատարել առանց մտածելու, որպեսզի վտանգի մասին միտքը չթուլացնի խիզախությունը և արագությունը:
Հուլիոս Կեսար

Չի սխալվում միայն նա, ով ոչինչ չի անում: Մի վախեցեք սխալներ անելուց, վախեցեք սխալները կրկնելուց:
Թեոդոր Ռուզվելտ

Արա, ինչ կարող ես, նրանով, ինչ ունես և այնտեղ, որտեղ գտնվում ես:
Թեոդոր Ռուզվելտ

Իրականում հաջողությունն ու փառքը պատկանում են նրան, ում դեմքը պատված է փոշով, քրտինքով ու արյունով, ով արիաբար ձգտում է հաղթանակի, ով սխալվում է և նորից ու նորից սկսում զրոյից, որովհետև չեն լինում ջանքեր առանց մոլորությունների ու սխալների:
Թեոդոր Ռուզվելտ

Յուրաքանչյուր նախագծում կարևորագույն գործոնը հաջողության հանդեպ հավատն է: Առանց հավատի հաջողությունն անհնարին է:
Ուիլյամ Ջեյմս

Ես հստակ հավատում եմ հաջողությանը: Եվ նկատել եմ. ինչքան ես շատ եմ աշխատում, այնքան ես ավելի հաջողակ եմ:
Թոմաս Ջեֆֆերսոն

Նյու-Յորքում ես իմացա, որ չկա ավելի լավ դեզոդորանտ, քան հաջողությունը:
Էլիզաբետ Թեյլոր

Չի կարելի վերադառնալ անցյալ և փոխել մեկնարկը, բայց կարելի է մեկնարկել հիմա և փոխել ավարտը:
Հարուն Ագացարացի

Տեր աստված, տուր ինձ ուժ, որպեսզի հաղթահարեմ այն, ինչ կարող եմ. տուր ինձ արիություն, որպեսզի հաշտվեմ նրա հետ, ինչը չեմ կարող անել, և տուր ինձ իմաստություն, որպեսզի զանազանեմ մեկը մյուսից:
Արևելյան հին իմաստություն

Նույն գործը կատարող երեք մարդու հարցրին, թե ինչ են անում: Առաջինն ասաց. «Ես քար եմ մանրում», մյուսն ասաց. «Ես ապրուստի միջոց եմ վաստակում», երրորդն էլ թե. «Իսկ ես տաճար եմ կառուցում»:
Հնադարյան իմաստություն

Մարդկանց հետ վարվելու ունակությունը ապրանք է, որը կարելի է գնել այնպես, ինչպես գնում են միրգը կամ սուրճը… Եվ ես այդպիսի ունակության համար կվճարեմ առավել, քան որևէ այլ բանի համար:
Ջոն Ռոկֆելլեր, բոլոր ժամանակների աշխարհի ամենահարուստ մարդը

Ոչ-մի հաղթող չի հավատում պատահականությանը:
Ֆրիդրիխ Նիցշե

Հաջողության գաղտնիքը նրանում է, որպեսզի հրաժարվես հին, մեռած և անառողջ մտքերից:
Նորման Փիլ

Հաջողակ տղամարդը նա է, ով վաստակում է ավելին, քան կարող է ծախսել իր կինը: Հաջողակ կինը նա է, ով կարողացել է գտնել իրեն այդպիսի տղամարդ:
Լանա Թերներ

Ոչինչ այնքան չի ուղեկցում Հաջողությանը, որքան Հաջողությունը:
Գյոթե

Հաղթողին ոչ-ոք չի հարցնի՝ ճիշտ է նա արդյոք ասում, թե ոչ:
Ադոլֆ Հիտլեր

Հազար մղոն երկարությամբ ճանապարհը սկսվում է առաջին քայլից:
Լաո Ցզի

Հաջողության հասած ամեն մի տղամարդու հետևում կանգնած է հպարտ կինը և զարմացած զոքանչը:
Բրուկս Հեյզ

Գնա քո ճանապարհով և թող մարդիկ խոսեն ինչ ուզում են:
Դանթե Ալիգերի

Ես չեմ կարող ձեզ տալ հաջողության բանաձևը, սակայն պատրաստ եմ առաջարկել անհաջողության բանաձևը՝ փորձեք բոլորին դուր գալ:
Գ.Սվոուպ

Սովորել պետք է ոչ թե սեփական, այլ ուրիշների սխալների վրա:
«Ջեներալ մոտորս» կոնցեռնի սկզբունքը

Թշնամին, որը ձեր սխալներն է գտնում, առավել օգտակար է, քան բարեկամը, որ ցանկանում է դրանք թաքցնել:
Լեոնարդո դա Վինչի

Երբ արդեն անհնար է լարված աշխատել, սկսիր աշխատել խելացի:
Ֆիլիպ Ստանհոպ

Երբ ձեր մասին վատ են խոսում, դրանից վատ կարող է լինել միայն մեկ բան լինել՝ երբ ձեր մասին ընդհանրապես չեն խոսում:
Օսկար Ուայլդ

Քաջություն ունեցիր օգտվելու սեփական խելքից:
Էմանուել Կանտ

Ջրափոսի մեջ մեկը տեսնում է միայն ջրափոսը, իսկ մյուսը՝ նայելով նրա մեջ, տեսնում է երկնքի աստղերը:
Լև Տոլստոյ

Դաստիարակեք ձեր մեջ առողջ անհարգալից վերաբերմունք անիրականի հանդեպ:
Ջին Հոֆման

Գնացեք և արարեք, դուք միշտ ժամանակ կունենաք արդարանալու հետագայում:
Գրեյս Հոպպեր

Իմ առաջին պատվիրանն այսպիսին է՝ լսեցեք, լսեք նրանց, ովքեր գործ են անում:
Ռոսս Պերո, ամերիկյան միլիարդատեր

Թողեք ինձ իմ գործարանները, սակայն վերցրեք իմ աշխատողներին և շուտով գործարանների հատակները կծածկվեն խոտով: Վերցրեք իմ գործարանները, սակայն ինձ թողեք իմ մարդկանց և շուտով մենք կունենանք նոր գործարաններ՝ նախկիններից ավելի լավը:
Էնդրյու Քարնեգի, ամերիկյան հայտնի գործարար

Սխալների առջև փակում ենք դռները, իսկ ճշմարտությունը փակուղու առջև է՝ «ինչպես ներս մտնեմ»:
Ռաբինդրանաթ Թագոր

 

Հավանեցիր, ուրեմն կարող ես լայքել մեր facebook-յան էջը, և դառնալ մեր կայքի նոր ընկերը: