Կա մի հայտնի խոսք.Կյանքը կինո է,իսկ մենք դերասն , ես այն մի փոքր այլ ձևակերպեմ. Կյանքը կինո է, իսկ մենք հանդիսատես:Այո, հանդիսաատես,քանի որ մենք օգտագործում ենք, լսում ենք, ապրում ենք մեկ այլ մարդու ստեղծածով: Կյանքի բեմում ցուցադրվում են մեկ այլ մարդու ստեղծագործությունը, իսկ մարդիկ անհամբերությամբ սպասում են նրանց նոր մտքերին:Գիտությունը զարգանում է, իսկ մենք վայելում ենք նրա հրաշքները:Իսկ մտածել ես, թե ինչ կլինի մեզ հետ, եթե այսօրվա ստեղծագործողները հեռանան այս կյանքից:Ինչպես հեռացավ հայտնի Սթիվ Ջոբսը:Իսկ ովքեր կլինեն նրանց հետնորդները` եթե բոլորը ցանկանում են դիտել ուրիշի բեմադրած թատրոնը:Ահա, գուցե և դու ես, կամ ես:Մտածիր այս բանի մասին, քանի որ աշխարհը տեղ ունի ընդունելու ինձ,քեզ, մենք պետք ենք այն բեմականացմանը, որը պետք է ցուցադրվի կյանքի բեմում:Սկսիր քո նոր մտքերի վրա աշխատել, դու շատ հզոր էակ ես, և ինչպես ասում է Ուիլյամ Շեքսպիրը <>:Սա այն խոսքերն են, որոնք ապացուցում են, որ դու էլ կարող ես քո դերը ունենալ այս աշխարհում:Հավատա և գործիր:Իսկ եթե դժվարանում ես առաջ շարժվել, ես քեզ կառաջարկեմ մի բան, փորձիր ձեռք բարել մարդկայնի իդեալ:Այսինքն մի բան, որի նման կցանկանաս դառնալ:Այն քեզ կօգնի ավելի հեշտ շարժվել առաջ:Բայց միշտ հիշիր, դու այս կյանքին պետք ես քո նոր մտքերով:Հները անցնում են, գալիս են նորորը:Փորձիր հերթագրվել նորերի ցուցակում:

