“Մի մտահոգվեք այն բանի մասին, ինչը երբեք չի մտահոգվում ձեր մասին” Ամեն օր դու քո աչքերը բացում ես , հենց այդ պահից սկսում ես մտածել ինչ որ խնդրի մասին,ես հույսով եմ , որ դու երբեք քո պռոբլեմի նկատմամբ մեծ ուրախություն չես տածում, մտածում եք դրանից ազատվելու մասին և ձեր մտքում ասում հետևյալ խոսքերը “ է՜, այս ինչ կյանք է, ախր խի հենց ես, իմ տեղը թող մեկ ուրիշը լիներ` ինձ պես դժբախտ” և նման խոսքեր……և ինչ, ինչ որ բան փոխվեց………եթե այո, ապա կարող ես էլ չկարդալ այս հոդվածը, իսկ եթե քո մոտ ամեն ինչ նույն է, ապա սկսիր շարունակել կարդալ,բայց հիշիր` պետք է հավատաս, որ քեզ մոտ ամեն ինչ կստացվի: Այսպես, դուք մտածումեք ձեր աշխատանքի մասին, տնօրենի, ուսուցչու, դասախոսի և հազար բաների մասին, և ինչ, ձեր կարծիքով նրանք մտածումեն ձեր մասին :Ես ցանկանում եմ, որ դուք չմտահոգվեք ոչինչի մասին, քանի որ ամեն անգամ մտածելիս դուք ձեզնից թողում եք բացասական էներգիա, քանի որ հնարավոր չէ, որ դուք մտահոգվելիս ասեք հետևյալը.ջան ինչ ուրախեմ`աշխատանքիս տեղում բոլորի հետ լարված եմ, մյուս կողմից ինչ լավա աշխատավարձս տնօրենը չի տալու, ես բոլորից դժբախտ եմ ,կյանքը ինչ լավն է:Եկեք խոստովանենք, որ ոչ-ոք այսպես չի մտածում: Գիտեք կյանքը այնպիսի մի ֆիլմ է , որտեղ մենք հանդես գալով որպես երկրորդական դեր կատարող դերասան, չենք կարողանում աչք փակել մեր պռոբլեմների վրա, ցավոք, բայց դա փաստ է:Բայց հիշեք աշխարհում կան այնպիսի մարդիկ, որոնք կարողացել են աչք փակել, իսկ ինչես մտածում նրանք քեզնից լավնեն,թե Աստված նրանց ավելի շատ սիրեց, ոչ սիրելիս, եթե դու այդպես ես մտածում ապա կարող եմ ասել,որ դու հաստատ սխալվումես,քանի-որ Աստված սիրեց բոլորին հավասար , լավ այդ դեպքում որն է խնդիրը,ես կասեմ թե որն է խնդիրը, խնդիրը այն է, որ նրանք չեն մտահոգվել ինչ-որ բանի մասի, նրանք միայն երազել և հասել են իրենց նպատակին:Գիտես, չմտահոգվոլով դու քո շուրջ դրական էներգիա ես տարածում,իսկ մտահոգվելով բացասական,ուրեմն արի փորձենք հեռացնել այն խնդիրները, որոնք կարող են հանդիսանալ, որ մեզանից մենք տարածենք բացասական էներգիա:Այդ խնդիրները կարող է լինել բազմազան, բայց հիշեք` հեռացրեք այն ամենը, ինչը կարող է ձեր մեջ արթնացնել բացասական էներգիա:Ինչպես տեսնում եք արդեն մենք գթանք առաջին քայլը թե ինչպես Սթիվ Ջոբսը դարձավ IPHONE հեղինակ, թե ինչպես Կոկո Շանել-ը գրավեց ողջ աշխարը, Քեմփ Ջիլեթը արտադրեց աշխարհահռչակ Gillett ապրանքանիշը (Երեվի թե այն հայտի է բոլորին)և այլն, իսկ հիմա քո մտքով կանցնեն հետևյալ խոսքերը…Ուրեմն հաստատ իրենք շատ հարուստ են եղել, կամ նրա ծնողները մեծ ժառանգություն են թողել իրենց, մի բան պետք է ասեմ, չզարմանաս եթե ասեմ, որ նրանք ապրել են քեզնից էլ չքավոր կյանքով, նրանք մեծացելեն առանց ծնողների, տեսնում ես, որ նրանք իրական հաղթողներ են, իսկ ինչ, քեզ մոտ չարթնացավ այն զգացումը, որ գա մի օր, որ քո անունն էլ գրված լիներ այս շարքում,մեկը իմ մեջ շատ ուժեղ արթնացել է, իսկ եթե քո մոտել է արթնացել, ուրեմն մենք կարողենք շարունակել:Գիտեք կարևորը ձեր մեջ առաջացնելն է այդ զգացումը և մի քանի անգամ դուք ձեզ տեսնելով այն դիրքում ինչի մասին մտածում եք ու երազում եք, ուրեմն կարող եմ վստահ ասել, որ դուք կհասնեք այդ բարձունքին :Ուղղակի կա մի գաղտնիք, որ մենք պետք է փորձենք գտնել այդ: Փորձենք բերել մի համեմատություն: Վարորդը գնում է մեքենայով քաղաքից քաղաք, ուրեմն ինչ կլինի այն վարորդի հետ, որը ամեն մի քայլափոխին երկմտելով վախենում է առաջ գնալ, և նորից ետ է վերադառնում, նորից որոշում որ պետք է առաջ շարժվի , գնում է և նորից երկմտելով վերադառնում է,ինչեք կարծում նա կհասնի քաղաք, բնականաբար ոչ, ապա ինչպես ես վարվում դու, երբ նպատակը վերցնում ես , սկսում ես շարժվել և ինչ արդեն իսկ մի փոքր ճանապարհ անցնելով մտահոգվում ես և սկսում նմանատիպ հարցեր……Բայց ես չեմ կարող դառնալ մեծահարուստ, չեմ կարող դառնալ լավ ծրագրավորող, չեմ կարող դառնալ մի խոշոր բիզնեսմեն,և ինչ վերադառնում եք նորից ետ:Եվ ինչ դու նմանվեցիր այն վարորդին, որ կես ճանապարհից վերադարձավ:Տեսնում ես թե ինչի հանգեցրեց մտահոգությունը,մտավախությունը:Ուրեմն փորձեք այնպիսի վարորդ դառնալ, որպեսզի երբեք ետ չվերադառնաք,այլ շարժվեք առաջ: Այսպիսով մենք վերցնում ենք մեր առջև դրված նպատակը և սկսում շարժվել առաջ:Ահա նորից մի խնդիր, որը պահանջում է լուծում,այդ խնդիրը հետևյալ բառակապակցությունն է շարժվել առաջ ,այսպես, ինչպես շարժվել առաջ , եթե վերցրել ենք արդեն մեր կյանքի նպատակը, այսինքն այս քայլը անելով մենք նմանվումենք այն վարորդին, որը գիտի իր ճանապարհը, ունի ավտոմեքենա, բայց չունի վառելանյութ:Այո, մենք պետք է փորձենք գտնել այն վառելանյութը , որը հարկավոր է մեզ, ուժ տալ հասնելու դեպի գագաթնակետին: Գիտեք, գիտությունը դարեր շարունակ փորձում գտնել այդ խնդրի գաղտնիքը, բայց ամեն մեկը յուրովի է փորձում շարժվել առաջ:Խնդրի լուծումը կախված է թե քո առջև ինչ նպատակ է դրված, եթե դու ցանկանում ես դառնալ մի այնպիսի մարդ, որ աշխարհում քեզ կճանանչեն,դուք արդեն իսկ խնդրի լուծման կեսը արդեն կատարել եք,ուրեմն կյանքում կա մի մեծ գաղտնիք, որը պետք է դու կատարես քո կյանքի ընթացքում,որպեսզի հասնես քո իրական ցանկությանը:Առաջինը պետք է դու անընդհատ քեզ տեսնես որպես հաղթող, այսինքն եթե դու ցանկանումես դառնալ աշխարի ամենահարուստ մարդը կամ եթե ուզումես ունենալ մի ընկերություն, որ ողջ աշխարհը կիմանա դրա մասին,կամ եթե ուզումես դառնալ լավ բժիշկ,իրավաբան,տնտեսագետ,ունենալ ավտոմեքենա,գեղեցիկ հեռախոս ապա դու քեզ տես որպես այդ իրերի կամ մասնագիտության սեփականատեր:Կյանքը նման է դատարանի, ինչպես դատարանում այնպես էլ կյանքում, մեր ամեն մի խոսքը օգտագործվելու է մեր առջև,և այսպես եթե մենք մտածում ենք լավ բաների մասին,խոսում ենք միայն լավի մասին, և այդ ամնեը գործողության վերածում, ապա կգա մի օր, որ այդ բոլորը մի որոշ ժամանակ անց կվերադառնան դեպի մեզ:Այսպիսով արդեն կան այնպիսի լուծումներ, որոնք կկարողանան մեզ օգնել դուրս գալ մեզ առաջարկված խնդրից:ՈՒրեմն սիրելիս հաջողության համար հարկավոր է ունենալ Նպատակ,չմտահոգվել ոչ մի խնդրի մասին,մտածել միայն լավը,և մեծ խանդավառությամբ լցվել ձեր նպատակի նկատմամբ,և ահա այսքանից հետո դու անպայման իմացիր, որ դու քեզ կարողես արդեն դասել աշխարհում հայտնի հաջողակ մարդկանց դասին:

