Յուրաքանչյուր մարդ ցանկանում է դառնալ հաջողակ,ապրի լավ կյանքով,կատարվի իր բոլոր երազանքները,բայց ինչու մեկի մոտ ստացվում է մյուսինը ոչ:Հաջողակները հասնում են իրենց նպատակին`իրենց իսկ կառուցած աշխարհով,իսկ ինչպես մենք էլ կարողանանք կառուցել մեր աշխարհը:Համոզված եմ,եթե դու կարդում ես այս հոդվածը,ուրեմն դու ինչ որ չապ ցանկանում ես փոխել քո աշխարհը:Հիշի´ր երբեք կախում մի ունեցիր ոչ մեկից,դա կարող է լինել քո եղբայրը,քույրը կամ ընկերը:Փորձիր ինքդ ստեղծել այն ճանապարհները,որոնք կտանեն քեզ դեպի քո նպատակը:Դուք քեզ տես այնտեղ,որտեղ ցանկանում ես քեզ տեսնել ապագայում,ստեղծիր քո երևակայական աշխարհը,որտեղ դու կլինես այն տեղում,որի մասին երազում ես:Կտեսնես այն քեզ կօգնի հասնել քո երազանքին:Վերջում պատմեմ ձեզ իմ կյանքից մի դրվագ,որով շարժվում եմ միչև այսօր:Երբ փոքր ժամանակ չունեի բջջային  հեռախոս,ես ինձ համար թղթից պատրասռել էի  մի հեռախոս:Այն միշտ ինձ մոտ էր:Ես անընդհաը վերցնում էի այն,և պատկերացնում թե այն իրական է:Անցավ երկու ամսի և ես ունեցա այն հեռախոսը,որի տեսքով պատրաստել էի իմ թղթե հեռախոսը:Հիշիր,միշտ ստեղծիր  քո աշխարհը,այն ինչի մասին երազում ես պատկերացրու թե այն արդեն քոնն է:

